Цільова аудиторія: ТОП-менеджмент, керівники, провідні спеціалісти.
Мета: сформувати короткострокову стратегію розвитку компанії та її бізнес-напрямків на внутрішньому та зовнішньому ринках.
Задачі:
- Підбити підсумки реалізації цілей та планів за 2024 рік.
- Визначити мету та завдання розвитку компанії та її бізнес-напрямків на 2025-2027 роки.
- Здійснити аналіз організаційної готовності бізнес-напрямків до виконання цілей та завдань поточного року.
- Розробити план організаційного вдосконалення бізнес-напрямків у поточному році.
- Сформувати комплексний план розвитку бізнес-напрямків на поточний, майбутній та наступні роки.
Програма
ДЕНЬ ПЕРШИЙ
|
10.00-11.30
|
- Вступ: знайомство, очікування учасників, мета та задачі, правила роботи у групах.
- Визначення етапу розвитку компанії.
- Підбиття підсумків 2024 року. Цілі по компанії.
|
11.30-11.45
|
|
11.45-13.00
|
- Підбиття підсумків 20204 року окремо по кожному бізнес-напрямку.
- Презентація підсумків року кожним керівником департаменту.
|
13.00-14.00
|
|
14.00-15.30
|
- Постановка цілей компанії 2025-2027 рр.
- Мозкові штурми у малих групах. Презентація результатів. Командне стуктурування матеріалу. Сортування елементів бачення за роками трирічного циклу.
- Розподіл функціональної відповідальності за реалізацію наміченого.
|
15.30-15.45
|
|
15.45-17.30
|
- Мета 2025.
- Стратегія розвитку товарного асортименту на 2025 рік.
- Груповий аналіз тенденцій ринку виробництва-продажу товарів/послуг компанії.
|
17.30-17.45
|
|
17.45-19.00
|
- Мета з обігу 2025-2027 рр.
- План з обігу. Пріоритети.
|
19.00-19.30
|
|
ДЕНЬ ДРУГИЙ
|
10.00-11.30
|
- SWOT – аналіз організаційної готовності компанії до реалізації мети 20205 р.
- Мозкові штурми у малих групах. Презентація результатів.
|
11.30-11.45
|
|
11.45-13.00
|
- Комплексна програма розвитку компанії 2025: план розвитку маркетингу та виробництва.
|
13.00-14.00
|
|
14.00-15.30
|
- Комплексна програма розвитку компанії 2025: продажі, логістика.
|
15.30-15.45
|
|
15.45-18.00
|
- Комплексна програма розвитку компанії: персонал, МТЗ, ІТ.
|
18.00-18.15
|
|
18.15- 19.00
|
- Комплексна програма розвитку компанії: безпека, фінанси, управління.
|
19.00-19.30
|
- План впровадження результатів сесії у практику роботи компанії.
- Групове формування плану дій для його реалізації під керівництвом генерального менеджера компанії.
|
19.30-20.00
|
|
Методи роботи:
Основні техніки: модерація, фасилітація, групові завдання, кейси, презентації учасників.
Проводить: Таїсія Мешкурова, консультантка з питань управління та організації персоналу, бізнес-тренерка, керівниця. Досвідчений практик у продажах товарів та послуг з 2001 р., який реалізував низку проектів для компаній України в галузі операційного та стратегічного менеджменту, стратегії та техніки продажів, бізнес – переговорів, лідерства та командоутворення.
Матеріали учасника:
- робочі зошити з основними поняттями та методами, готові форми та практичні напрацювання для використання у робочих ситуаціях;
- документи, таблиці, розроблені під час стратегічной сесії;
- після сесії замовник отримує зворотний зв'язок щодо команди + план дій шодо впровадження результатів модерації у щоденну роботу компанії.
Тривалість сесії: 2 дні – 18 годин.
Окремо сплачується: конференц-зал, харчування, трансфер, проживання учасників та тренера, вечірня програма відпочинку.
+38 067 618 63 28
grow-group.com.ua