Услуги » Навчання керівників та персоналу » Ефективні переговори

Навчання керівників та персоналу

Ефективні переговори

Цільова аудиторія: директори, керівники підрозділів, HR – менеджери, менеджери середньої ланки (роздріб-опт), до чиїх функцій входить ведення переговорів із зовнішніми та внутрішніми клієнтами. Усі, хто зацікавлений покращити результат ведення переговорів.

Мета: збільшення бізнес-ефективності учасників за допомогою результативного використання практичних інструментів комунікації, психології ділового спілкування, відпрацювання навичок ведення переговорів.


Програма

Частина 1. Комунікуємо з клієнтом

  • Етапи ведення переговорів.
  • Складові комунікації.
  • Вербальні та невербальні техніки створення рапорту/приєднання до співрозмовника.

Частина 2. Готуємось до переговорів та виявляємо потреби

  • Інструменти, необхідні для планування та підготовки переговорів.
  • Встановлення першого контакту із співрозмовником. Правило 4 П.
  • Виявлення основної та додаткової потреби клієнта.
  • Рольові ігри у парах.

Частина 3. Аргументуємо та презентуємо

  • «Мова вигод» під час переговорів.
  • Техніка ВПВ – техніка донесення вигод вашої пропозиції клієнту.
  • Кейс «Розробка ВПВ для продажу своїх товарів та послуг». 

Частина 4. Працюємо із запереченнями

  • Типи заперечень.
  • Алгоритм та техніки роботи з запереченнями.
  • Рольові ігри з обробки заперечень. 

 Частина 5. «Закриваємо» переговори

  • Вербальні та невербальні «сигнали» згоди перед завершенням переговорів.
  • Техніки закриття переговорів.

 

В результаті тренінгу учасники

Підвищать якість комунікації та збільшать кількість результативних переговорів у своїй щоденній роботі.

Опанують технологію структурованого ведення переговорів та навчаться:

  • виявляти основні та додаткові потреби клієнта;
  • презентувати свої товари та послуги мовою вигід;
  • обробляти заперечення клієнта/співрозмовника;
  • своєчасно "закривати" переговори.

Матеріали учасника

  • робочі зошити: основні поняття, методи та інструменти по темі;
  • готові форми та практичні напрацювання для використання у робочих ситуаціях.  

 

Формат проведення: корпоративний/відкритий

Проводить: Таїсія Мешкурова, консультантка з питань управління та організації персоналу, бізнес-тренерка, керівниця. Досвідчений практик у продажах товарів та послуг з 2001 р., який реалізував низку проектів для компаній України в галузі операційного та стратегічного менеджменту, стратегії та техніки продажів, бізнес – переговорів, лідерства та командоутворення.

+38 067 618 63 28

grow-group.com.ua